Is that all what you want to ask me???????????

Really some days I believe that some peolpe or situation just come to me like the wind, never really understand why this happens. Today when I was coming back home I stopped to buy a card to recharge my phone, the owner of the store was a clear salafist and starts asking me the questions that I really do not want to listen specially from and Muslim extremist:

- So you will vote????
-Dont know
- So who do you want ( Mursi or Shafi) ???? -
- Neither -  ( I replied)

He smiles in a very dark way and looks at me like he was teasing me, what kind of question his that specially to me, I do not wear veil, I was dressed in jeans and t-shirt, he thinks I will tell him Mursi!!!!! it must be  a joke or a very mean way of testing me..


------------------------------------------------------------------------------------------------

Sinceramente eu acho que atraio o que mais me irrita no Egito - perguntas da treta- ou simplesmente, maliciosas. Vou eu  a caminho de casa sossegada e feliz quando me lembro que preciso de comprar um cartão para por credito no meu telemóvel. Entro pela loja a dentro e deparo-me com um barbudo, prontos fiquei logo mal disposta, assim que me preparo para sair da loja ja com o cartao na minha mão o barbudo perguntador decide que estava na hora de testar a pecadora:

. Entao vao votar ???
- Talvez
- No Mursi ou Shafi???
- Nenhum

Nisto lança um sorriso maquiavélico como se estivesse a gozar.

Mas que raio de pergunta para a minha pessoa?????? Não uso véu, ando de calças de ganga e t-shirt, estava á espera que lhe disse-se MURSI!!!!

Respeito tudo e todos, mas deixem-me ter a  minha liberdade. Não será isso DEMOCRAÇIA